مشاور  فروشگاه، مهندسی فروش و چیدمان فروش
هایپر مارکت، آموزش تحقیق مشاوره اجرا راه اندازی و استقرار هایپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای


 

استقرار مهندسی فروش در شرکت

اهمیت راه اندازی واحد مهندسی فروش در شرکت ها

تهیه و تالیف : مهندس علی خویه ، مشاور و  مجری مهندسی فروش در ایران

www.khooyeh.com

09122991608

09372991608

 

بسیاری از مشکلاتی که مشتریان پس از یک دوره فروش با آن مواجه می شوند به علت یک یا برخی از موارد زیر است :

    • عدم وجود فرد مجرب جهت آنالیز فروش وعوامل افزایش و کاهش فروش
    • افزایش سایز شرکت
    • تغییر فعالیت شرکت
    • تغییر نیازها
    • عدم معاینه واحد فروش
    • عدم استقرار واحد مهندسی فروش
  • ایرادات موجود در بدنه واحد فروش و بازاریابی

استقرار مهندسی فروش در شرکت

اهمیت راه اندازی واحد مهندسی فروش در شرکت ها

تهیه و تالیف : مهندس علی خویه ، مشاور و  مجری مهندسی فروش در ایران

www.khooyeh.com

09122991608

09372991608

 

بسیاری از مشکلاتی که مشتریان پس از یک دوره فروش با آن مواجه می شوند به علت یک یا برخی از موارد زیر است :

    • عدم وجود فرد مجرب جهت آنالیز فروش وعوامل افزایش و کاهش فروش
    • افزایش سایز شرکت
    • تغییر فعالیت شرکت
    • تغییر نیازها
    • عدم معاینه واحد فروش
    • عدم استقرار واحد مهندسی فروش
  • ایرادات موجود در بدنه واحد فروش و بازاریابی
  • مشکلات مشتری در نهایت مشکل فروش شرکت است. بسیاری از پروژه ها به دلیل عدم راه اندازی صحیح مشتری در بدو شروع یا پس از مدت زمان محدودی با مشکلاتی مواجه می شوند که معمولا منجر به کاهش فروش نسبت به بزرگی شرکت  گشته یا باعث ایجاد ناراضایتی می گردد.

چون سرمایه یک شرکت رضایت مشتریان است. پس مهندسی فروش الزامی است در بازار شرکت های پخش و توزیع مویرگی اگر پروژه ای را از دست بدهید یا کاربران ناراضی داشته باشید به طور حتم بخشی از بازار را از دست داده اید.

با توجه به جمیع جهات برد مشتری به دلیل استقرار و احد مهندسی فروش در شرکت است. راه اندازی واحد مهندسی فروش مزایای زیر را برای پروژه به همراه دارد :

    • استفاده از تجربه پروژه های قبلی
    • آینده نگری برای مشتری
    • تمرکز روی فروش و مشتری
    • ایجاد زمان جهت تطبیق مشتریان با نیازهای جدید

به همین دلیل است که شرکت مهندسی فروش گروه خویه  واحد راه اندازی را از واحد پشتیبانی جدا کرده و به راه اندازی با دید ویژه ای نگاه می کند.

راه اندازی مهندسی فروش چگونه صورت می گیرد؟

راه اندازی مهندسی فروش  جزئی از همه قراردادهای شرکت بوده و در هر پروژه صورت می گیرد. پس از تحویل پروژه به مدیر واحد راه اندازی، یک مدیر پروژه مهندسی فروش به مشتری معرفی می شود. این مدیر پروژه از اولین جلسه پس از نصب تا تحویل واحد مهندسی فروش به مشتری با وی خواهد بود. معمولا سعی می شود به هر پروژه، مدیری تخصیص یابد که پروژه های مشابهی با آن فعالیت خاص را پیش از این به اتمام رسانده باشد.

استقرار چیست؟

استقرار خدمتی است که به مشتریانی داده می شود که نیاز به حضور دائم مدیر پروژه یا تیم استقرار داشته باشند. این خدمت بیشتر در شرکتهایی استفاده می شود که سایز بزرگی داشته باشند و در حال تغییر نرم افزار هستند. بدیهی است این سرویس بسته به حجم پروژه مستلزم هزینه می باشد.

برخی از وظایف مهندسان فروش و واحد مهندسی فروش

 

 

2-   مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروش شرکت

3-   مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازی بازارسنجی بازارگردی بازارگرمی کلیه محصولات و خدمات شرکت

4-   مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران

5-   مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت

6-   مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهداف شرکت

7-   مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومی برند و پروموشن پلن

8-   مشاوره در زمینه مهندسی فروش

9-   آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت در تمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی

10-                      پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایه مشاوره های لازم جهت آینده شرکت

11-                      در صورت صلاحدید مدیران مشاوره در زمینه های تخصصی به پرسنل

12-                      ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارت و پیگیری موارد مختلف به مدیران و پرسنل

13-                      برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروش و بازاریابی با کمک مدیران

14-                      انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران و پرسنل

15-                      انتقال مشکلات سازمان به مدیران و ارایه راهکارهایی برای رفع آنها

16-                      نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه های مطرح شده

17-                      آموزش های لازم به مدیران و پرسنل

18-                      توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدن به اهداف شرکت

19-                      پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برای پیشبرد و بهبود شرکت و سازمان

20-                      اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان

21-                      تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفه ای

22-                      اصلاح و استقرار نرم افزارها و سخت افزارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت

23-                      نظارت بر امور استانداردسازی هویت سازمان هویت برند و ...

 

قابلیت های نرم افزارهای مهندسی فروش

·         قابلیت کارکرد از راه دور، بدلیل طراحی خاص برنامه (تحت وب)
·         استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی برنامه مهندسی فروش

·         تعیین اعتبار ریالی برای هر یک از مشتریان و کنترل خودکار سیستم برای عدم صدور فاکتور بیشتر از اعتبار در برنامه مهندسی فروش
·         انبار پخش مویرگی، با قابلیت صدور رسید و حواله انبار بوسیله محیط تحت وب با قابلیت کارکرد از راه دور
مکان تعیین نقطه سفارش درسطح کالا
تعیین چهار قیمت فروش و دو قیمت خرید برای هر کالا
تعریف و دسته بندی طرف حساب های تجاری
تعریف شهر، منطقه و کدینگ نواحی و تخصیص آن به طرف حساب
امکان تعیین فرمول قیمت فروش کالا برای طرف حساب
اختصاص درصد تخفیف ثابت در فاکتور فروش جهت هر طرف حساب

·         تنظمیات و شخصی سازی سیستم توسط مدیریت برای هماهنگی هرچه بیشتر محصول با نیازهای متنوع مشتری
·         امکان پشتیبان گیری و بازیابی بانک اطلاعاتی سیستم به صورت خودکار
·         امکان جستجوی تمامی مشتریان و چک های ثبت شده در تمامی فرم های سیستم
·         امکان انتقال اطلاعات مشتریان ثبت شده در سیستم های نرم افزاری دیگر به صورت اتوماتیک
·         امکان ارسال درخواست پشتیبانی از نرم افزار و پاسخ گویی آنلاین و سریع از سوی تیم پشتیبانی پیام گستر
·         امنیت بالا همراه با تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف و کاربری آسان
تعیین سقف جهت اعتبار نسیه، چک های شخصی و چک های غیر شخصی و مبلغ هر فقره چک برای طرف حساب
امکان اختصاص درصد تخفیف ثابت در فاکتور فروش جهت هر طرف حساب
تعیین درصد پورسانت عاملین در سه سطح ویزیتور، فروشنده و سوپروایزر
امکان تعریف الگوی تخفیف جهت انواع کالاها و اختصاص آن به هر مشتری
ثبت سفارش

·         گروه بندی مشتریان مهندسی فروش و تعیین قیمت های مختلف برای کالاها، متناسب با نوع مشتری
·         تعریف ویزیتورها، سرپرستان فروش، موزعین و راننده ها و تعریف میزان پورسانت هرکدام بصورت داینامیک
·         تأیید کلیه و یا بخشی از سفارشات توسط مدیریتهای مهندسی فروش و عامل شرکت جهت نظارت بر فرآیند مهندسی فروش
·         حسابداری خرید، فروش، انبار و خزانه اتوماتیک
·         حسابداری شش سطحی شامل سطوح گروه، کل، معین، تفضیلی و مراکز هزینه دو سطحی بهینه سازی شده برای مهندسی فروش
·         دارای کلیه حساب های استاندارد تا سطح معین و امکان اضافه کردن حساب های دلخواه به آنها
·         قابلیت جستجو، مرتب سازی، آرشیو، ادغام، کنترل، ویرایش، حذف و بازیابی اسناد حسابداری

امکان تبدیل اتوماتیک سفارش به حواله
انتقال انبار به انبار کالا
امکان تعیین نحوه بارگیری کالاها براساس ناحیه طرف حساب و ظرفیت حمل خودرو
امکان تعیین خلاصه مسیر خروج کالا، جهت کنترل نحوه بارگیری و پخش کالا
امکان تعیین تخفیف بصورت نقدی یا درصدی در سطح اقلام فاکتور فروش
ثبت فاکتور خرید، فاکتور فروش، فاکتور برگشت از خرید و فاکتور برگشت از فروش
انعطاف پذیری بالا جهت پیاده سازی گردش کار مورد نظر شما در سیستم
امکان تعیین و تخصیص جوایز فروش برای مشتریان
ارتباط کامل با سیستم چک و بانک و امکان ثبت چک درزمان صدور فاکتورها
·         قابلیت بستن کلیه حساب های حسابداری در پایان سال مالی به صورت اتوماتیک
·         قابلیت ثبت چک ها و فاکتورهای سوختی و حساسیت بالای سیستم به این مشتریان در آینده
·         دارای گزارش های کاردکس و موجودی انبار تعدادی و ریالی
·         امکان ثبت نقطه سفارش برای کالاهای مختلف و ارائه نیازمندی های خرید بصورت خودکار و متناسب با مهندسی فروش
·         محاسبه اتوماتیک حقوق،  هزینه ایاب و ذهاب، پورسانت های کارکنان و جریمه های برگشت
·         قابلیت دسته بندی پیش فاکتورها و محاسبه سرجمع بر اساس دسته بندی های متنوع مناطق و مسیرهای پخش مویرگی
·         قابلیت تعریف بیش از بیست نوع فرمول تخفیف و محاسبه خودکار در سیستم
·         گزارش های متنوع ، جامع و کاربردی با در اختیار قراردادن خروجی های چاپی و Excel و متناسب با نیاز مهندسی فروش
·         قابلیت گرفتن گزارشات روزانه و ماهیانه از فروش در قالب نمودارهای گرافیکی متنوع

 

. گزارشات سیستم مهندسی فروش

در سیستم مهندسی فروش بیش از صدها نوع گزارش متنوع و جامع در خصوص فرآیندهای سیستم پیش بینی شده است که در زیر لیست مهم ترین های آنها آمده است:
1. گزارش موجودی انبار

گزارشات هدفگذاری
2. گزارش صورت وضعیت
3.گزارش پورسانت ویزیتور
4. گزارش پورسانت سرپرست فروش
5. گزارش مغایرت وصول

گزارش های متنوع از خرید و فروش و برگشتی ها با امکان استفاده از فیلترهای مختلف
گزارش های خرید و فروش به صورت نموداری
گزارش های مختلف فروش و برگشت از فروش به تفکیک تاریخ، کالا، خریدار و ...

10.گزارش فروش
11. گزارش تعدادی فروش

12. گزارشهای حسابداری از قبیل مرور حساب، دفتر روزنامه، تراز آزمایشی 2ستونی، 4 ستونی، 6 ستونی و 8ستونی ...
13. گزارشهای تراکنش مالی (خزانه) از قبیل ریز صندوق، ریز بانک، مشتری و ...
14. گزارشهای خرید از قبیل خرید از مشتری، خرید کالا، نیازمندی ها و ...
گزارش های مختلف خرید و برگشت از خرید به تفکیک تاریخ، کالا، فروشنده و ...
امکان تهیه گزارش های فصلی خرید و فروش دارایی
گزارش پورسانت عوامل فروش و مقایسه های مختلف

 6. گزارش ریز فروش ویزیتورها
7. جستجوی مشتریان
8. گزارش وضعیت فاکتورها
9.گزارش ابطال فاکتورها

 

 

 

 

راه اندازی و استقرار واحد مهندسی فروش

مهندسی فروش شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش

 

علی خویه   www.khooyeh.com مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش

مرحله  اول

 

بررسی شرکت شرایط تولید

بررسی و آنالیز بازار

بررسی محصولات 

قیمت محصولات

بررسی قیمت رقبا

بررسی رقبا

بررسی سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز

 مرحله  دوم 

نهایی کردن مناطق بازار هدف

بررسی و تهیه نرم افزارهای لازم

نهایی کردن چارت سازمانی مهندسی فروش

تدوین Job Analysis

·   اهداف شغلی مهندسی فروش

·   ارزش های شغلی

·   شرایط عمومی احراز

·   شرایط تخصصی احراز

·   شرح وظایف مهندسی فروش

·   حقوق و دستمزد

تدوین روش های استخدامی

تعیین موارد آموزشی برای هر سمت

تدوین آیین نامه انضباطی

تعیین کف فروش

تعیین کف موجودی انبار

تدوین روند جریان فروش

·   مسئول دریافت سفارش

·   نحوه ثبت سفارش

·   نحوه کنترل سفارش

·   مسئول کنترل سفارش

·   نحوه کنترل اعتبار مشتری

·   مسئول کنترل اعتبار مشتری

·   مسئول تحویل اقلام

·   نحوه تحویل اقلام

·   مسئول تسویه حساب

·   نحوه تسویه حساب

·   زمان تسویه حساب

·   نحوه برگشت از فروش

·   نحوه برگشت مرجوعی

تهیه مشخصات سیستم و برنامه حسابداری

تدوین روش های معرفی محصول

تعیین سیاست های معرفی محصول

تعیین ابزار معرفی محصول

جوایز فروش

هدایای تبلیغاتی

نهایی کردن قیمت ها

مشخص کردن وضعیت حمل

تعیین تعداد ماشین ها

مشخص کردن شرایط بهینه تهیه ماشین

 

مرحله  سوم راه اندازی مهندسی فروش

 

استخدام

آموزش پرسنل مهندسی فروش

تهیه ماشین حمل اقلام

آماده کردن انبار و سردخانه

راه اندازی سیستم حسابداری

تولید فرم های سفارش، حسابداری، انبار و ...

منطقه بندی و تقسیم بندی تیم فروش

تامین اقلام به میزان نیاز در انبار

تولید ابزارهای معرفی

تولید هدایای تبلیغاتی

تولید برنامه های پروموشن پلن

مرحله چهارم

راه اندازی و احد کنترل و نظارت مهندسی فروش

استقرار کامل واحد مهندسی فروش

 

 





دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، برندینگ و مذاکره

نویسندگان
صفحات جانبی
مشاور بازاریابی و فروش
سایر موارد
      سمینارها و همایش های بازاریابی و فروش موفق
    روزمه فعالیت های آقای علی خویه در مراکز خرید
    =
    شرح فعالیت ها و تجربیات آقای علی خویه در زمینه مراکز خرید و فروشگاه ها www.hypermarketing.ir
    1- مشاور فروشگاه های زنجیره ای شهروند و غرفه های داخلی پوشاک و لوازم خانگی و ...
    2- مشاور و مجری برنامه های فروش بازاریابی و برندینگ در مجموعه فروشگاه های هاکوپیان
    3- مشاور و مدرس فروشگاه اکسیر میدان ونک و مجموعه آقای تراب
    4- مشاور و مدرس و مجری فروشگاه های زنجیره ای اتکا در زمینه فروش آموزش و ....
    5- مشاورو مدرس فروشگاه زنجیره ای هایپر استار
    6- مشاور مجموعه فروشگاه های نوین چرم
    7- مشاور مجموعه فروشگاه های چرم مشهد
    8- مشاور و مدرس فروشگاه های رویال
    9- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه
    10- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های دارکوب در استان های مختلف
    11- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های برند مای
    12- مشاور و مجری و مدرس مجموعه فروشگاه های فایتر
    13- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های لاوین
    14- مشاور و مدرس و مجری مجموعه فروشگاه های فرشته
    15- مشاورمجری و مدرس مرکز خرید لاوین
    16- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید نگاه
    17- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ساوالان
    18- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ستاره در چند استان
    19- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید خلج فارس بندر بوشهر تهران ساری و...
    20- مشاور و تدریس در مرکز خرید پالادیوم
    21- مشاور و مدرس فروشگاه های مختلف کوچک و بزرگ در سراسر ایران در حوزه های لوازم خانگی پوشاک مبلمان آرایشی و بهداشتی عذایی سیسمونی تزیینات دکوراسیون لوستر صوتی تصویری لوازم برقی صنعتی ساختمانی طلا و جواهرات و ....
    22- مرکز خرید پالادیوم

    کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه

    مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف
    کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش


    مشاور هایپر مارکت , راه اندازی هایپر مارکت , آموزش هایپر مارکت , استقرار هایپر مارکت , مدیریت فروشگاه , ۱ , خرده فروشی , طراحی فروشگاه , مدیریت فروش , چیدمان فروشگاه , مهندسی فروشگاه , دکوراسیون فروشگاه , مرچندایزینگ , برنامه ریزی فروشگاه , مکان مرکز خرید , بازاریابی فروشگاه زنجیره ای معماری فروشگاه زنجیره , بازاریابی هایپر مارکت , معماری هایپر مارکت , برنامه ریزی و مدیریت هایپر مارکت , طراحی و اجرا هایپر مارکت ,



    سوابق گروه:
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
    دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی
    دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
    دوره آموزش فروش و بازاریابی

    دروه ی جامع مهندسی برند
    مهندسی برند
    یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه محصول و البته سهم بازار و جذب مشتری ارزش خلق کند، به همین علت سرمایه گذاری در نامهای تجاری و توسعه آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در خیلی از شرکت ها در حال افزایش است.

  • مشاور فروش

  • برند و برندسازی brand

  • گروه gmas

  • آخرین مطالب
    » هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای ( پنجشنبه ۱۸ آذر ،۱۳٩٥ )
    » راه اندازی هایپرمارکت ( پنجشنبه ۱۸ آذر ،۱۳٩٥ )
    » مشاور فروش در فروشگاه های زنجیره ای ( جمعه ٢ بهمن ،۱۳٩٤ )
    » دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ه ( سه‌شنبه ٢ تیر ،۱۳٩٤ )
    » مشاور و مجری افزایش فروش فروشگاه های بزرگ, هایپرمارکت ها و مراکز خرید ( شنبه ٢٠ دی ،۱۳٩۳ )
    » راه اندازی و استقرار هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای ( دوشنبه ۱٦ اردیبهشت ،۱۳٩٢ )
    » هایپر مارکت hypermarket چیست ( دوشنبه ۱٦ اردیبهشت ،۱۳٩٢ )
    » دوشنبه ۱٦ اردیبهشت ،۱۳٩٢ ( دوشنبه ۱٦ اردیبهشت ،۱۳٩٢ )
    » مشاور و اجرای هایپر مارکت ( دوشنبه ۱٦ اردیبهشت ،۱۳٩٢ )
    » راه اندازی و استقرار فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ( دوشنبه ۱٦ اردیبهشت ،۱۳٩٢ )


    آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
    گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
    معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
    www.khooyeh.ir
    تماس با ما:
    khoooyehali@gmail.com
    khooyehali@yahoo.com
    khooyeh@gmail.com
    09372991608
    09122991608

    سوابق گروه:
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و ....
    شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www. و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.